Returet & Reklamation

Når du handler i vores webshop, har du altid 14 dages returret
begyndende fra den dag du modtager dine varer.

Returret

Når du handler i vores webshop, har du altid 14 dages returret begyndende fra den dag du modtager dine varer.  Lær hvordan du gør brug af din returret.

Sådan gør du brug af din fortrydelsesret

Har du fortrudt dit køb og ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, så skal du henvende dig der hvor du har købt dine SikkertHjem alarmprodukter.

 

Købt direkte hos SikkertHjem

Du har 14 dages fortrydelsesret på denne ordre. Perioden starter den dag du modtager din ordre og du har herefter 14 dage til at meddele os om at du har fortrudt dit køb.

Du meddeler os om at du har fortrudt dit køb, ved at sende en email indeholdende dit ordrenummer til support@sikkerthjem.dk.

Pak varerne forsvarlig og send dem til:

 

SikkertHjem (Cawa Security ApS)
Bygmarken 4A
3650 Ølstykke
Danmark

 

Husk at vedlægge en udskrift af din ordrebekræftelse eller en seddel med ordrenummeret påskrevet.

Du betaler selv for returgraften.

Du må gerne udbakke og afprøve varen, men den skal returneres i samme stand som du modtog den. Dette inkluderer produktets komplette emballage.

Varer som har været ændret på, tegnet på, som er ridsede eller på anden måde beskadigede tages ikke retur.

Forbrugsprodukter som simkort og batterier tages ikke retur.

 

Købt hos anden online forhandler

Når du handler online, så har du altid 14 dages fortrydelsesret. Kontakt forhandleren direkte og informer om at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret.

SikkertHjem kan desværre ikke behandle sager om fortrydelsesret for varer handlet hos vores online forhandlere.

 

Købt hos en fysisk forhandler

Når du handler i en fysisk butik, så har du ikke automatisk nogen fortrydelsesret. Nogle forhandlere tilbyder dog alligevel at tage en vare retur, hvis denne er ubrugt. Kontakt forhandleren direkte og hør om de kan hjælpe.

Læs mere om reglerne på området her (åbner i nyt vindue).

 

Sample
Sample

Reklamation

Skulle du, imod forventning, opleve at et SikkertHjem™ produkt ikke fungere efter hensigten, så står vi naturligvis klar til at hjælpe, uanset om du har købt produktet direkte hos os eller hos en forhandler.

Du har 2 års reklamationsret på alle SikkertHjem™ produkter, med undtagelse af forbrugsvarer så som batterier og SMS-kort.

Alt du skal gøre, er at tage kontakt til vores support-team på telefon 36 96 95 00 eller support@sikkerthjem.dk.

Service

Uanset hvor du har købt dit SikkertHjem™ produkt, så står vi klar til at assistere dig. For at sikre dig en præcis og korrekt support allerede ved første henvendelse, beder vi dig tage direkte kontakt til vores support-team. Få hjælp her.

Sample