Teknisk Support-/Kundeservicemedarbejdere på deltid søges
SikkertHjem™ er en moderne sikkerhedsvirksomhed i vækst som tilbyder sikre alarmløsninger til privatkunder. Vi har fokus på at levere en højteknologisk og driftssikker alarmløsning med en outstanding kundeservice. Du skal derfor sætte en ære i at hjælpe vores kunder, så de får den bedste hjælp og den bedste løsning på deres henvendelser. Grundet intern omstrukturering søger vi nu 3-4 kollegaer til deltidsansættelse i vores support-team i Roskilde Øst.
Om afdelingen
Kunde-support er opdelt i en 1st- og 2nd line, hvorfra vi supporterer kunder alle hverdage mellem kl. 10-18. Vi trives i et dynamisk miljø med mange forskelligartede opgaver. Tonen er god, og omgivelser i et større kontorlandskab er med til at skabe rammerne om en god arbejdsplads. Hvis du trives med at tale med kunder, yde rådgivning og er du en kompetent problemknuser, der forstår vigtigheden af god kundeservice - så glæder vi os til at høre fra dig.
Dit kommende job
Vi forventer at du først og fremmest brænder for god kundeservice og dernæst har en god teknisk forståelse og interesse. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter og systemer. Dine væsentligste arbejdsopgaver bliver at:
- Give teknisk-/brugersupport pr. telefon og e-mail til kunder og forhandlere.
- Besvare spørgsmål omkring produkter inden køb, hjælp til opsætning og ibrugtagning, fejlsøgning og reklamationshåndtering. Vi bruger Zendesk ticket-system.
Derudover forventer vi at du:
- Er team-orienteret, serviceminded og ansvarsbevidst
- Gerne har erfaring med call-center/kundesupport over telefon, men ikke et krav.
- Har gode samarbejds- og kommunikationsevner.
- Har interesse for elektronik og gadgets
- Trives i et arbejdsmiljø hvor det til tider går stærkt.
- Sprogligt behersker dansk og i skrift og tale og har god forståelse for svensk. Derudover taler du gerne engelsk, men det er ikke et krav.
- Har ren straffeattest.
Vi tilbyder:
- En spændende arbejdsdag fyldt med personlige og faglige udfordringer.
- Et deltidsjob med mulighed for at tilpasse arbejdstider inden for kl. 10-18 med studier/uddannelsesskema.
- Sparring og støtte fra motiverede og engagerede kollegaer.
- En uformel omgangsform og frihed under ansvar.
- En varierende arbejdsdag i en organisation i vækst.
- Opstart hurtigst muligt.
Ansøgning
Lyder ovenstående som et job for dig, så send os din ansøgning og CV til job@sikkerthjem.dk snarest muligt. Din ansøgning behandles fortroligt. Vi holder samtaler løbende og ser frem til at høre fra dig!
Om SikkertHjem™
SikkertHjem™ er grundlagt i 2008 i et forsøg på at gøre op med uigennemskuelige priser og abonnementsordninger på boligalarmer. Vores udgangspunkt i denne mission er at tilbyde et driftssikkert alarmsystem, som kunden selv kan opsætte og installere uden besvær og som hele familien let kan betjene i dagligdagen. Som ejer af en SikkertHjem™ alarm sparer man kr. 1.000-2.000 det første år og derefter kr. 2.000-5.000 årligt ift. en lejealarm med abonnement. SikkertHjem™ er markedsleder indenfor alarmsystemer uden abonnement. Vores produkter sikrer mere end 70.000 boliger og sælges i mere end 500 butikker i Danmark og Sverige.
Login and Registration Form