Er du iPhone bruger og har problemer med at tilgå dine kamera? Vi beklager først og fremmest denne udfordring, i forhold til at du ikke kan se eller tilgå dine kamera i din app. Den gode nyhed er, at vi har fundet løsningen.
I den nye iOS 16.3.1 opdatering - kan vi nu endelig se at dette problem er løst. Følg denne guide:
1. Opdater din iPhone og installer S6evo app på ny
Det er vigtigt at din iPhone er opdateret til den nyeste iOS 16.3.1. Herefter anbefaler vi at du sletter din S6evo app på din iPhone. Gå nu til din app store og installer "S6evo" appen på ny.
2. Vælg tilladelses niveau
Åben nu din S6evo app hvor du vil modtage en notifikations meddelelse "Må S6evo bruge din lokalitet?". Her vælger du "Tillad, mens du bruger app".
3. Opret forbindelse
i Appen vil du nu se en ny meddelelse: "S6evo" vil finde og oprette forbindelse til enheder på dit lokale netværk. Her vælger du "Tillad".
4. Forbind kamera til netværk
Når du tilkobler dit kamera, vil du modtage en besked i appen: "Kameraet er ikke forbundet til det valgte netværk. Vil du fortsætte med at forbinde til netværk?" Her vælger du "JA".
Færdig!
Herefter vil dine kamera nu være tilkoblet til din S6evo app. Vi beklager ulejligheden af dette.
Vi sidder klar
Oplever du problemer eller har du brug for support, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os i supporten. Vi sidder klar til at hjælpe dig videre. Ring til os på 36 96 95 00
Vores åbningstider
Vores kundeservice og support har åben alle hverdag, kl. 9-17.
Login and Registration Form