Dit SikkertHjem™ SMS-kort skal udskiftes | Sikkerthjem™ Scandinavia

Dit SikkertHjem™ SMS-kort skal udskiftes

Dit SikkertHjem™ SMS-kort skal udskiftes, og vi har på forhånd gjort det hele klart til dig.

Når du modtager en aktiveringsmail, betyder det at dit nye SMS-kort er blevet afsendt fra os og er på vej til dig med posten.

Udløbsdatoen på det nye SMS-kort, vil være den samme som på dit gamle.
Du vil forsat modtage en fornyelsesmail - på samme måde som tidligere.

Derfor skal du ikke gøre andet, end blot at kassere dit gamle SMS-kort og indsætte det nye i dit alarmsystem.

 

Hvorfor skal jeg have nyt SMS-kort og hvad betyder det for mig?

Grunden til denne ombytning, skyldes at vi har fået endnu bedre dækning end tidligere. Derfor skal alle vores danske SMS-kort brugere, fremover benytte sig af danske SMS-kort.

Der vil ikke være nogen anden ændring, udover at det er et nyt telefonnummer som du vil modtage notifikationer fra.

Som modtager af det nye SMS-kort, skal du ikke gøre noget yderligere.
Vi har klaret det hele for dig.

 

Jeg har ikke modtaget et nyt SMS-kort

Har du ikke modtaget dit nye SMS-kort, så kontakt vores kundeservice-team for assistance.

 

Hvordan modtager jeg SMS-beskeder på mit system?

For at modtage sms beskeder fra dit system, skal du følgende:


Åben din S6evo™ app
Tryk på tandhjulet (indstillinger) i øverste højre hjørne
Tryk på brugere og alarmmodtagere
Vælg din profil og slå SMS-notifikationer til
Gem indstillingerne, ved at trykke på fluebenet i øverste højre hjørne.

Prøv nu at slå dit alarmsystem til/fra for at kontrollere og sikre at du nu modtager sms.

Oplever du ikke at modtage SMS-notifikationer efter denne ombytning eller har spørgsmål, kan du kontakte vores support.

Vores tekniske support kan træffes mandag - fredag fra kl. 10 - 18 på telefon nr. 36 96 95 00.